vrijdag 13 februari 2009

Mine 2b

Het plan was om naar de Longyearbreen ice cave te gaan. 11 uur was de afspraak. Helaas, degene met de rifle was nog niet in staat te vertrekken. Een half uur later bleek dat de helft on foot was en de andere helft graag met de scooter zou willen vertrekken. Inniemiene detail: er was 1 rifle beschikbaar. Oplossing: een shuttle service, waarbij de rifle op de gletjser zou blijven en degene die op de scooter zaten geen rifle hadden...Dus nee, bedankt, een andere keer graag (soms vraag ik me wel eens af of mensen graag willen worden opgegeten door een ijsbeer, de kans dat er een ijsbeer op Longyearbreen is, is uber uber klein, maar er zal er maar eentje zijn, ik bedoel je hebt er maar een nodig om je hoofd af te bijten, om het maar cru te zeggen, maar goed, niet iedereen vind safety even belangrijk ("it's only a few kilometres" "there is almost never a polar bear" ...oh my God). Als alternatief gingen Marta, Jan, Andrea en ik naar de mijn! Mine 2b to be precise. Want binnen blijven net als het licht begint terug te komen? Amahoela :) En het uitzicht was super! Oh al dat licht, echt geweldig! Ik had het niet echt gemist, maar als het er dan zo is ineene, is het echt genieten en schitterend mooi :) !































































3 opmerkingen:

Ron zei

Ziet er weer te gek uit Jenn.
Goed dat je zoveel fun hebt.
Het avontuur straalt van je gezicht af!!!

Ik wordt er iedere keer weer stil van.......

enne Safety First natuurlijk, het hoeft natuurlijk ook maar één keer fout te gaan, je hebt ook maar één life niet waar.

ben alweer benieuwd naar de volgende Blog

PAPS

Warming zei

wow, its not easy, but if I read the words out loud (in my head) then I can understand the esencial.

Marja zei

Hai Jen, ff snel een reactie (krijg nl. zo direct Tiggo te logeren (8 jaar en helemaal voetbalgek :-)) Vind het zo leuk om je blog te lezen. Wat maak jij een hoop mee! En die lucht, fantastisch (ook al is het een nepfoto haha). Blijf goed uitkijken voor overstekende ijsberen en nog veel plezier.

Kus
Marja