zondag 22 februari 2009

Trollsteinen



















Trollsteinen: de bergtop na Larsbreen. Inclusief vroeg opstaan op een zondag, een leuke klim, mega harde wind, een schitterend uitzicht...en helaas vandaag...geen zon :). Maar dat kon de pret niet drukken. Met pizza en chocola op de top waren wij (Marta, Jonas en ik) superblij. De skins (die plaats je onder de ski zodat je niet naar beneden glijdt bij het stijgen :) ) werkten. Ik denk dat we ze verrast hadden door ze op een zondag te gebruiken hihihi. Op was dus geen probleem :).

Naar beneden is echter een heel ander verhaal...de foto's spreken voor zich. Skiend naar beneden was het niet echt. Marta en ik ontdekten een nieuwe techniek: kont op de skies en glijden maar! :D Wat een lol, niet te geloven :) En afgesloten met een burger natuurlijk... :)











































































1 opmerking:

Unknown zei

hai,please add friendster me hafizdz5@gmail.com and what your name,my name is hafizd i come from indonesia and comment blog me myseach.blogspot.com


thank you