vrijdag 13 februari 2009

Noorderlicht :)

Jaah! Het noorderlicht! Het is hier wel zeker aanwezig! En hoe! Wauw, het is echt geweldig om te zien! Groen licht all over the place...oi! Binnen vier dagen hadden we twee top avonden. Natuurlijk als je besluit vroeg naar bed te gaan, gebeurt er dit: Colin rent de gang door:"Tonight polar light, tonight chances for polar light!" "When?" "I don't know..." "Then let's go on the roof with a beer and watch for it!" "Good idea...!"

En het begon. Echt super snel. En het stopte niet voor 1,5 uur later. Ik ben tot het einde gebleven, en met donsjacket aan heerlijk warm :D We hadden niet in de gaten dat het al na middernacht was hihi. Maar echt zo schitterend. Giga gaaf. Ondertussen heb ik al weer veel meer aurora gezien. En de ene keer is spectaculairder dan de andere keer, maar het blijft fantastisch mooi! Met mijn camera is het moeilijk vast te leggen. Te donker. Maar de foto's hieronder laten zelfs wat groens zien en dat betekent dat het gigantisch sterk was :). De andere duidelijkere foto's zijn van Ash. Maar ik vind ze niet zo cool. Hij heeft een heel lange sluitertijd gebruikt waardoor het een neppe foto wordt. Dus het werkelijke beeld is ergens tussen deze twee soorten foto's in :). Al neigen ze meer naar die van Ash qua kleuren. Maar nogmaals, te lange sluitertijd dus niet zoals we ze in het echt zagen. In het echt was het wel zo adembenemend als op de foto's :). En het bewoog natuurlijk! :) Kortom, ubergaaf! :) :) :) Ik kan me geluk niet op. En het is niet met woorden te beschrijven, eigenlijk... :)

































1 opmerking:

Ron zei

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld

SKITTEREND

MAAR IN HET EGGIE IS HET NATUURLIJK VEEL MOOIER