zaterdag 24 januari 2009

Sneeuw scooteren

Naast lopen en skien wordt er hier ook veel gebruik gemaakt van de sneeuwscooter. Ik heb er (nog) geen helaas, maar gelukkig zijn er hier massa's aardige mensen die me een ritje op de scooter aanbieden :). De eerste rit was een 4-urige. Zo ver weg was ik nog nooit geweest :). Rifle mee en gaan! Best wat gereden dus. En mooi! Ondanks de donkerte :). Alles om ons heen was berg en wit. Geen ijsberen, wel rendieren :). Die schijnen ze ook nogal veel te hebben hier. En met een scooter suit aan is het warm warm warm :). Leve de scooter pakken! Ik heb zelf ook gereden, en ik ben erachter gekomen dat een klein scootertje het beste is :). Silje's scooter reed prima, ging harstikke goed. Toen mocht ik ook een stukje op Patrik's scooter proberen, en die had wat meer paardenkracht :). Leuk, maar ik hou het toch bij de 'meisjes' scooter :). De tweede trip was kort maar spannender dan de eerste. Ik had een waar gevecht met de backpack van mijn bestuurder. Een ware evenwicht balans show :). Leuk leuk leuk!









2 opmerkingen:

Ron zei

He Jenn,

Ziet er weer te gek uit, ben wel benieuwd naar de foto's van het zwemmen.
Ik zag er één bij Ash op de blog staan Brrrrrr.

Inge zei

geweldig, mooie foto's ook, alleen wel erg donker, heb je daar nu helemaal geen last meer van, van die donkerte?

Ja en die scooter he, nou ben blij dat je goeie vrienden hebt, waar je dan bij op mag of van kan lenen, ja en dat zwemmen dat is inderdaad brrrrr.
kus mam